Štítky

neděle 6. listopadu 2016

Reading challenge 2015

Čtení mě uklidňuje. Většinu času. Spousta knih ale dokáže pořádně zrychlit tep. A některé se čtou jedním dechem. Z toho všeho vyplývá, že čtení je velmi návyková činnost a otvírat knihu je jen na vlastní nebezpečí. Třeba v pondělí. Přinesla jsem si domů knížku. Cestou z města jsem se do ní pustila /aspoň, že po knížkách se netloustne a není to jako pustit se do čokolády/. Už při objednávání jsem věděla, že mě chytne. Chytla a nepustila mě dokud jsem ji o den později nedočetla. A takhle to mam já s knížkama. Teda vždycky jsem to tak měla. Ach jak já milovala knihovnu! Jako malá jsem strašně nerada chodila ven. Fakt! Nejradši jsem si doma četla. Mamina mě vždycky posílala ven, tak jsem šla, jezdila kolem bloku na kole a přišlo mi to jako hrozně zdlouhavá nuda a už jsem se zase viděla doma nad knížkou. Na tohle jsem byla fakt hrozný dítě. Ovšem co jsem na vysoké (škole, né noze), tak na čtení nějak přestal být čas. Oukej, na gymplu ho nahradila povinná literatura typu Lolita, Hlava XXII, 1984,.. ale na LFP se povinná literatura změnila na trilogii Čiháka /tohle pochopí jen medici asi/, všemožné slovníky a odbornosti. A když vám přijde, že za posledních pár let bylo nejlepší čtení Základy neurologie, něco je asi špatně (nebo je to znamení, že ze mně bude neurolog?). Víc číst bylo takové mé nepsané novoroční předsevzetí. Drželo se mě už od erasmu, protože pokaždé když jsem potkala Val v kuchyni, tak četla jinou knížku. Když jsem ji pak navštívila v Miláně, tak jsem se při pohledu na stěnu v obýváku plnou knih hned zamilovala. A nyní poctivě pracuji na naplnění své knihovny.
 Loni jsem nedočetla Kerouaca ani Kafku (Proměna mi dělá problém, navíc ty děsivý obrázky!). Opět jsem prolistovala Dalího, na letišti koupila Greena a v Portu pak Malého prince. Přečetla jsem jednoho Murakamiho a už asi popáté Simmela, a potřetí nejlepšího Murakamiho. Letos, na začátku února mám skóre dvě knihy a další jsou v pořadí. Většinou všechno se dá nějak do té challenge nějak vymyslet a přijde mi to jako zajímavý nápad!

A co rádi čtete vy?



♥♥♥  with love ♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše milé komentáře! :-)